Dag 1 Vlucht, Dubai en Kuala Lumpur

6 februari 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Al weken vakantie stress maar vandaag is dan de dag! We gaan eindelijk naar Maleisië! De eerste struggles begonnen al bij het inpakken van de backpack. Wat moeten we meenemen en wat moeten we thuis laten?! Erg veel past er niet in zo'n tas namelijk. Na veel research de stijltang, make-up tas en halve kleding kast toch maar thuis gelaten. Toen we eindelijk ingepakt hadden kon de reis naar Schiphol beginnen. Op weg naar Schiphol was het besef van op vakantie gaan nog steeds niet ingeslagen dus we zaten er erg relaxed bij. Na de douane begon de stress want er bleek toch nog wat vergeten te zijn, namelijk de pinpas van Jennifer. Na even te bellen bleek die toch echt thuis in d'r jaszak te zitten. Maar zon ramp was het niet en gingen we zonder zorgen het vliegtuig in. Vliegtuig naar Kuala lumpur!

In het vliegtuig heerlijk geslapen en de nieuwste films gekeken. Na zes uurtjes vliegen waren we alweer op Dubai! De eerste vlucht had meer dan een uur vertraging dus we moesten rennen en vliegen naar de volgende vlucht, die we gelukkig wel gehaald hebben. Na nog eens zeven uur chillen en slapen zijn we dan eindelijk aangekomen in Kuala Lumpur! Snel een taxi naar het hotel geregeld en eenmaal daar aangekomen nog even lekker noodles gegeten om 01:00 snachts bij een lokaal tentje op de hoek. Daarna lekker ons bed in gegaan om de dag erna fris en fruitig te beginnen.

Eerste avondje eten in Kuala Lumpur

1. Marjo:
    11 februari 2017
    Lief Mappekind en Jennifer,
    Wat een leuke verhalen!
    Geniet van jullie reis,blijf alert en bij elkaar. Soms zijn in hotelwinkeltjes de spullen wel geprijsd, krijg je een idee wat alles zo'n beetje mag kosten.